HASŁO |
plasowanie produktu |
DEFINICJA | 1.«to samo, co pozycjonowanie produktu» 2. «to samo, co product placement; lokowanie produktu» |
INFORMACJA GRAMATYCZNA | fraza rzeczownikowa, m rzeczowy, 2. człon ndm, lp D. plasowania produktu, Ms. plasowaniu produktu, blm |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
w zn. 1.: W budowaniu lojalności klientów ważną rolę odgrywa plasowanie produktu Strategia plasowania produktu jest skuteczna, gdy wybrany sposób plasowania daje możliwości szczególnego wyróżnienia oferty rynkowej przedsiębiorstwa (careful-observer.uchwycone-chwile.pl). w zn. 2.: Kluczowym elementem działań komunikacyjnych jest plasowanie produktu w popularnych programach telewizyjnych (www.biznes.newseria.pl). W polskich filmach i serialach plasowanie produktu jest zwykle zbyt oczywiste i nachalne, co drażni widzów (www.salesnews.pl). |
DODATKOWE INFORMACJE | <w zn. 1. ang. product positioning, w zn. 2. ang. product placement> |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE |
city placement, dedykowany, masthew, product placement, promotor, rebranding, rep, tabloidyzacja, target, trendsetter |
LICENCJA |
Hasło udostępnione na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska |
DATA | Rejestracja hasła: 27.09.2014, 10.06, ostatnia aktualizacja hasła: 11.01.2015, 04.17 |
AUTOR | Paweł Ciach |
REDAKTOR | Jan Burzyński |