HASŁO |
rebranding |
WYMOWA | rebranding lub ribrending |
DEFINICJA | «przekształcenie sposobu funkcjonowania firmy lub produktu na rynku, zwłaszcza poprzez zmianę elementów tworzących ich wizerunek, takich jak nazwa, logo, formy promocji» |
INFORMACJA GRAMATYCZNA | rzecz. m rzeczowy, lp DMs. rebrandingu, blm |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Rebranding może być olbrzymią szansą dla firm, które pragną pozyskać zupełnie nowy segment rynku. Proces rebrandingu pomaga również znacznie skuteczniej wprowadzać na rynek nowe produkty, pozyskiwać nowych klientów (www.eioba.pl). Czy rebranding niesie za sobą ryzyko? Niestety tak. Niedostateczne przygotowanie nowej strategii działania marki, słaby projekt nowego lub odświeżonego logo naraża spółkę w najlepszym wypadku na kolejny rebranding za kilka lat (opinieofirmach.wordpress.com). Przyznam szczerze, że na informacje związane z rebrandingiem dużych marek zazwyczaj czekam z nieukrywaną niecierpliwością. Głównie dlatego, że rzadko kiedy wydaje się on na tyle udany, by nie budzić wśród klientów ironicznego uśmiechu (www.newcreative.pl). W procesie rebrandingu dołożono wszelkich starań, by trafić do możliwie największej grupy odbiorców – zarówno dzieci, młodzieży, jak i całych rodzin. Obecnie prowadzane są dalsze działania podtrzymujące i budujące świadomość nowej marki – akcje marketingowe, ciekawe eventy czy współpraca z mediami lokalnymi (www.redluck-pr.pl). |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE |
account manager, masthew, pozycjonowanie produktu, product placement, promotor, rep, target, trendsetter |
LICENCJA |
Hasło udostępnione na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska |
DATA | Rejestracja hasła: 09.11.2014, 09.38, ostatnia aktualizacja hasła: 07.01.2015, 02.53 |
AUTOR | Jan Burzyński |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |