HASŁO |
webroomer |
WYMOWA | Ṷebruming |
DEFINICJA | «osoba praktykująca webrooming» |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Nikt bardziej nie jest zdecydowany na zakup od webroomera. Taki klient przychodzi do sklepu lub centrum handlowego nastawiony na konkretny zakup, jest przygotowany. Wie, czego chce, zna produkt, bo zrobił sobie dogłębną jego analizę (inwestycje.pl). Webroomerzy to konsumenci poświęcający niekiedy kilka godzin na porównywanie i wybieranie określonych produktów online. Do sklepów stacjonarnych przychodzą już zdecydowani i dokonują szybkiego zakupu (marketingautomagic.pl). |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE | |
DATA | Rejestracja hasła: 04.10.2015, 22.30, ostatnia aktualizacja hasła: 05.10.2015, 14.21 |
AUTOR | Patrycjusz Pilawski |
REDAKTOR | Paweł Ciach |