HASŁO |
influencer |
WYMOWA | influenser |
DEFINICJA | środ. «osoba popularna w internecie, aktywnie udzielająca się w mediach społecznościowych i wywierająca silny wpływ na opinie swoich odbiorców, zwykle zatrudniana w celu promowania określonych marek» |
INFORMACJA GRAMATYCZNA | rzecz m osobowy, lp D. influencera, Ms. influencerze, lm M. influencerzy |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Influencera nie trzeba szukać daleko. Będzie to znany youtuber, wpływowa fashionistka prowadząca bloga, vloger posiadający masę followersów na Instagramie, Snapchacie czy Facebooku (www.sunrisesystem.pl). Michał jest kolejnym influencerem internetowym, który wziął udział w kampanii internetowej banku (www.wirtualnemedia.pl). Jeżeli chcesz być postrzegany jako influencer, musisz pokazać, że jesteś na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami związanymi z obszarem Twojej działalności, abyś mógł być dobrym źródłem informacji dla Twoich obserwatorów (blog.brand24.pl). Reklamodawcy inwestują dziś w influencerów (www.polskieradio.pl). Współpraca z influencerami sprawdza się dobrze w każdej firmie (blog.bloomboard.co). |
DODATKOWE INFORMACJE | <ang. influencer, od influence 'wpływ'> |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE |
facebookowicz, instagramowicz, szafiarka, trendsetter, viral, vloger, wikipedysta, youtuber |
DATA | Rejestracja hasła: 06.05.2016, 22.11, ostatnia aktualizacja hasła: 29.01.2017, 01.32 |
AUTOR | Jan Burzyński |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |