HASŁO |
grywalizacja |
DEFINICJA | «wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania; gamifikacja» |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Obecnie, ze względu na pokolenie odbiorców, grywalizacja opiera się przede wszystkim na mechanizmach znanych z gier komputerowych ("Handel Wewnętrzny. Pismo środowiska badaczy problemów rynku"). Z grywalizacją zetknąłem się prawie dokładnie rok temu, gdy do ośrodka kultury, w którym pracuję, przyjechali wolontariusze programu Projektor. Wolontariat Studencki (www.dobreprogramy.pl). |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
LICENCJA |
Hasło udostępnione na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska |
DATA | Rejestracja hasła: 19.11.2014, 09.04, ostatnia aktualizacja hasła: 27.11.2014, 00.38 |
AUTOR | Joanna Ginter |
REDAKTOR | Jan Burzyński |