| HASŁO |
gamifikacja
|
| DEFINICJA | «to samo, co grywalizacja» |
| PRZYKŁADY UŻYCIA |
Co mają wspólnego gry z edukacją? Dlaczego gamifikacja może zmienić świat na lepsze? Jak skutecznie motywować uczniów? Jak zastosować gamifikację w praktyce? (gfp.com.pl). Serwisy internetowe z elementami gamifikacji w interfejsie skutkują zwiększeniem częstotliwości wizyt, ruchu na stronie, a także zwiększeniem sprzedaży (www.studiosynergia.pl). |
| DODATKOWE INFORMACJE | <ang. gamification> |
| WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
| LICENCJA |
Hasło udostępnione na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska |
| DATA | Rejestracja hasła: 21.09.2014, 15.34, ostatnia aktualizacja hasła: 27.11.2014, 00.40 |
| AUTOR | Patrycjusz Pilawski |
| REDAKTOR | Jan Burzyński |