HASŁO |
gadżetomania |
DEFINICJA | 1. «przesadne, bardzo silne zainteresowanie gadżetami, zwykle powiązane z obsesyjną potrzebą ich kupowania» 2. «sposób pozyskiwania klientów poprzez dołączanie bezpłatnych gadżetów do sprzedawanych produktów» |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
w zn. 1: Czasami warto podjąć próbę przekonania syna lub córki, że gadżetomania nie jest niczym fajnym (www.se.pl). w zn. 2: Gadżetomania na rynku reklamowej konkurencji biznesowej wciąż trwa i jest to fakt. Nawet największe firmy nie gardzą wykorzystywaniem gadżetów reklamowych w strategiach promocyjnych biznesu, a nawet wręcz przeciwnie – inwestują duże sumy w zakup coraz to nowszych i atrakcyjniejszych dla klienta podarunków (artykuly-prasowe.pl). |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE | |
DATA | Rejestracja hasła: 08.04.2015, 17.21, ostatnia aktualizacja hasła: 09.04.2015, 19.26 |
AUTOR | Kamil Wereszczyński |
REDAKTOR | Jan Burzyński |