HASŁO |
ewangelista |
DEFINICJA | środ. «klient lub pracownik firmy, który swoją działalnością (np. rozpowszechnianiem wiedzy o produktach firmy, namawianiem innych do korzystania z produktów firmy) promuje daną markę» |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
...chcąc nie chcąc, niemal każdy użytkownik Facebooka jest jego ewangelistą – poprzez swój profil identyfikuje się z firmą, zaprasza do prywatnej przestrzeni znajomych, i chętnie namówi innych, by skorzystali z tego portalu (wprost.pl). Pozycja ewangelisty wymaga zatem nie tylko biegłej znajomości produktów firmy, ale również podstaw marketingu, odrobiny programowania, otwartości na rozmowę z klientami i dużej dozy kreatywności. Nie wystarczy jedynie wygłaszać przemowy. Musisz porywać tłumy i... bawić się. W roli ewangelisty najważniejsze jest właśnie pokazywanie, że dany produkt sprawia frajdę (innpoland.pl). |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
DATA | Rejestracja hasła: 07.03.2019, 15.25, ostatnia aktualizacja hasła: 08.03.2019, 00.33 |
AUTOR | Autor nie życzy sobie podawania imienia ani nazwiska. |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |