×
NAJNOWSZE SŁOWNICTWO POLSKIE
PORADNIA JĘZYKOWA UW
Zamknij

Nowi Użytkownicy

Dołącz do Obserwatorium!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać hasła, komentarze i zdjęcia.
lub
Zarejestruj się tutaj

Obecni Użytkownicy

Zaloguj się na swoje konto
lub
Nie pamiętasz hasła?
HASŁO

e-PR

Drukuj
WYMOWA

e-pi-ar

DEFINICJA

«działania public relations realizowane za pomocą internetu»

PRZYKŁADY UŻYCIA

Celem e-PR'u jest wpłynięcie na opinie odbiorców przekazu i wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy lub serwisu w internecie (www.artefakt.pl).



Naturalnie największe zainteresowanie e-PR'em wykazują firmy z nowatorskich i zaawansowanych technologicznie sektorów (media2.pl).

WIZUALIZACJE Zobacz w grafice Google
ODSYŁACZE
DATA Rejestracja hasła: 18.07.2015, 17.33, ostatnia aktualizacja hasła: 15.10.2015, 01.30
AUTOR Patrycjusz Pilawski
REDAKTOR Jan Burzyński
facebook