HASŁO |
aromamarketing |
DEFINICJA | «działania marketingowe angażujące zmysł węchu, polegające na rozpylaniu określonych zapachów w punktach sprzedaży produktów lub usług» |
INFORMACJA GRAMATYCZNA | rzecz. m rzeczowy, lp DMs. aromamarketingu, blm |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Aromamarketing niesie ze sobą olbrzymi potencjał. Podświadomie dociera do naszych wspomnień i przywołuje emocje (lifeincolour.pl). W Polsce istnieje kilka firma zajmujących się aromamarketingiem W aromamarketingu najczęściej wykorzystuje się zapachy na bazie kwiatu herbaty (gosc.pl). Celem aromamarketingu jest m.in. to, by kupujący lepiej czuli się w sklepie i zostali w nim na dłużej (polska.newsweek.pl). Wiele marek szuka sposobów, aby przenieść klientów w przestrzeni publicznej do miejsca domowego, kojarzonego intymnie. Stąd duża popularność aromamarketingu, wykorzystującego szybko docierające do mózgu bodźce zapachowe |
DODATKOWE INFORMACJE | <aroma od aromat + marketing> |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
DATA | Rejestracja hasła: 30.03.2015, 11.46, ostatnia aktualizacja hasła: 16.12.2015, 18.06 |
AUTOR | Jan Burzyński |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |