×
NAJNOWSZE SŁOWNICTWO POLSKIE
PORADNIA JĘZYKOWA UW
Zamknij

Nowi Użytkownicy

Dołącz do Obserwatorium!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać hasła, komentarze i zdjęcia.
lub
Zarejestruj się tutaj

Obecni Użytkownicy

Zaloguj się na swoje konto
lub
Nie pamiętasz hasła?
HASŁO

aromamarketing

Drukuj
DEFINICJA

«działania marketingowe angażujące zmysł węchu, polegające na rozpylaniu określonych zapachów w punktach sprzedaży produktów lub usług»

INFORMACJA GRAMATYCZNA

rzecz. m rzeczowy, lp DMs. aromamarketingu, blm

PRZYKŁADY UŻYCIA

Aromamarketing niesie ze sobą olbrzymi potencjał. Podświadomie dociera do naszych wspomnień i przywołuje emocje (lifeincolour.pl).



W Polsce istnieje kilka firma zajmujących się aromamarketingiem
(zapachowy.pl).



W aromamarketingu najczęściej wykorzystuje się zapachy na bazie kwiatu herbaty (gosc.pl).



Celem aromamarketingu jest m.in. to, by kupujący lepiej czuli się w sklepie i zostali w nim na dłużej (polska.newsweek.pl).



Wiele marek szuka sposobów, aby przenieść klientów w przestrzeni publicznej do miejsca domowego, kojarzonego intymnie. Stąd duża popularność aromamarketingu, wykorzystującego szybko docierające do mózgu bodźce zapachowe
(www.contented.pl).

DODATKOWE INFORMACJE

<aroma od aromat + marketing>

WIZUALIZACJE Zobacz w grafice Google
DATA Rejestracja hasła: 30.03.2015, 11.46, ostatnia aktualizacja hasła: 16.12.2015, 18.06
AUTOR Jan Burzyński
REDAKTOR Maciej Czeszewski
facebook